سايت  نساجي امروز -پرمخاطب ترين رسانه نساجي ايران - را با ارسال اخبار و گزارشهاي خود ياري فرمائيد.

امروز : پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
ورود به سیستم
ایمیل
رمز عبور
 
ثبت نام شرکت ها ثبت نام متخصصین
 
عضویت در خبرنامه
test
test2
آخرین شماره مجله

تقدیر از شرکت نانونخ و گرانول سیرجان به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۲
در بیستمین مراسم سالروز ملی صادرات، شرکت نانونخ و گرانول سیرجان، به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی و از آن تقدیر شد.

از سال ۱۳۷۶، با تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور، بیست‌و‌نهم مهرماه به‌عنوان روز ملی صادرات تعیین گردید و سازمان توسعه تجارت ایران، هر ساله اقدام به برگزاری روز ملی صادرات می‌نماید.

امسال نیز، بیستمین مراسم سالروز ملی صادرات با عنوان «تجارت کهن، بازار مدرن» صبح روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه با حضور رییس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف و جمعی از تجار و بازرگانان کشور، در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم از پنج شرکت به‌عنوان صادرکننده ممتاز کشور و پنجاه شرکت به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی تقدیر به عمل آمد، همچنین سه شرکت موفق به دریافت مدال افتخار صادرات شدند.

شرکت نانونخ و گرانول سیرجان، فعال در زمینه صادرات نانوگرانول نیز از جمله شرکت‌هایی بود که به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی و با اهدای تندیس و لوح سپاس از آن تقدیر شد.

این شرکت دانش‌بنیان دارای گواهینامه CE اروپا و همچنین نخ نانوکامپوزیتی پلی‌ پروپلین تولیدی این شرکت دارای تاییدیه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو است. ضمن اینکه محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، آذربایجان، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر می‌شود.

شایان ذکر است، با تلاش شرکت نانونخ و گرانول سیرجان، امکان تولید الیاف، نخ و کیسه با مصرف مستربچ نانوکامپوزیتی پلی‌پروپیلن نانو‌روی فراهم شده که علاوه بر خواص ضدمیکروبی، خصوصیات محافظت در برابر اشعه فرابنفش را نیز دارد.

منبع : ستاد نانو
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال
گالری صدا
گالری ویدئو
ITM 2024
ITM2024
Hightex 2024
شرکت دنیز تک دیبا
شرکت بهینه پویان کیمیا
شرکت جهان اروم ایاز
فصلنامه علوم و فناوری نساجی و پوشاک