سايت  نساجي امروز -پرمخاطب ترين رسانه نساجي ايران - را با ارسال اخبار و گزارشهاي خود ياري فرمائيد.

امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
ورود به سیستم
ایمیل
رمز عبور
 
ثبت نام شرکت ها ثبت نام متخصصین
 
عضویت در خبرنامه
test
test2

نمایشگاه بین المللی جین در ویتنام

تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۶
افزایش روزافزون اهمیت جین در صنایع پوشاک ویتنام باعث برگزاری دور دیگری از نمایشگاه Denimsondjeans در ژوئن 2017 در هوشی مین شده است.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، اولین دوره از این نمایشگاه توسط تیم Denimsondjans.com از هند و در ویتنام برگزار شده بود و دور دوم آن بعضی از شرکت های مطرح در زمینه پارچه و شلوار جین را در کنار تامین کنندگان مواد شیمیایی، اکسسوری و غیره گرد هم آورده است.

پیش بینی می شود بیش از 50 شرکت از کشورهای مختلفی نظیر ویتنام، چین، اندونزی، هنگ کنگ، هند، پاکستان، بنگلادش، برزیل، ایتالیا، سوییس، ژاپن، تایلند، تایوان و سایر کشورها در این نمایشگاه حضور داشته باشند.


ارزش صادرات منسوجات و پوشاک ویتنام در سال 2015 حدود 27 میلیارد دلار بوده است و پیش بینی می شود تا پایان سال 2016 به 30 میلیارد دلار هم برسد. سهم جین در این میان روز به روز در حال افزایش است. ساندیپ آگاروال، موسس Denimsondjans.com گفت: "ویتنام یکی از کشورهایی است که در زمینه پوشاک جین رشد سریعی داشته و ما با برگذاری چنین نمایشگاه هایی می توانیم صنایع جین بین المللی را از پتانسیل موجود در این مکان آگاه کنیم."


به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز،نخستین دور از این نمایشگاه جدید و تازه در ژوئن 2016 برگذار شد و هدف از برگزاری دور دوم آن با تم استایل خیابانی تاکید بر اهمیتی است که جین در استایل های خیابانی ایفا می کند. غرفه ها و کل ظاهر نمایشگاه بازتاب کننده موضوع فوق هستند.


از زمان تاسیس وبسایت Denimsondjans.com در سال 2007، تمام تلاش آن ها در مسیر توسعه تجاری و به اشتراک گذاشتن دانش از راه های مختلف بوده است.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز،هدف ساندیپ، موسس وبسایت به اشتراک گذاشتن علم جین در سطح جهانی بوده است. همچنین نخستین نمایشگاه های جین در بنگلادش و ویتنام نیز توسط این وبسایت برگزار شد.

این کمپانی همچنین نمایشگاه D-Brands، نخستین نمایشگاه آنلاین جین را راه اندازی کرده و تامین کنندگان و خریداران را قادر ساخته است تا به صورت آنلاین با هم تعاملات تجاری داشته باشند.

 

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال
گالری صدا
گالری ویدئو
ITM 2024
ITM2024
Hightex 2024
شرکت دنیز تک دیبا
شرکت بهینه پویان کیمیا
شرکت جهان اروم ایاز
فصلنامه علوم و فناوری نساجی و پوشاک