سايت  نساجي امروز -پرمخاطب ترين رسانه نساجي ايران - را با ارسال اخبار و گزارشهاي خود ياري فرمائيد.

امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
ورود به سیستم
ایمیل
رمز عبور
 
ثبت نام شرکت ها ثبت نام متخصصین
 
عضویت در خبرنامه
test
test2

عرضه فرایند تکمیلی جدید و زیست سازگار جین توسط کمپانی مونفورتس

تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۲۵
کمپانی آلمانی مونفورتس، تولید کننده ماشین آلات نساجی، ماشین جدید جمع شدگی کمپرس را برای انجام عملیات تکمیلی بر روی پارچه جین، عرضه کرده است که مقرون به صرفه تر و زیست سازگارتر می باشد.

 به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، عملیات کشش برای پارچه های جین را می توان توسط یک واحد کشش Thermex Thermo انجام داد که سرعت پارچه با این روش و بر روی نوار لاستیکی تکی به 40 متر در دقیقه می رسد.


مدل "نوار لاستیک دوتایی" از دو واحد جمع شدگی و دو کالندر نمدی در یک خط تشکیل می شود. در مدل جدید و با به کار گیری واحد نوآورانه Thermax Thermo می توان سرعت پارچه جین 5/14 انس/یاردمربع را تا 80 متر در دقیقه هم رساند. در هر دو مدل نسبت به انواع قدیمی تر آن عملیات کشش پارچه جین با ملایمت بیشتری انجام می شود.


استاندارد جمع شدگی بر اساس کمترین میزان جمع شدگی باقیمانده و بهترین زیردست پارچه تعیین می گردد. با امکان تعویض سریع که تنها در ماشین های مونفورتس وجود دارد می توان در مدت زمان کوتاهی کمربند جمع کننده را تعویض کرد و زمان غیرفعال بودن دستگاه به حداقل رساند.


 به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، در حال حاضر فرایند پوشش دهی اپلیکاتور زیستی کمپانی مونفورتس برای به کار گیری آرام محلول ها و مواد شیمیایی کاربردی بر روی پارچه جین در دسترس است. این فرایند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف محلول ها و مواد شیمیایی می شود.

 

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال
گالری صدا
گالری ویدئو
ITM 2024
ITM2024
Hightex 2024
شرکت دنیز تک دیبا
شرکت بهینه پویان کیمیا
شرکت جهان اروم ایاز
فصلنامه علوم و فناوری نساجی و پوشاک