سايت  نساجي امروز -پرمخاطب ترين رسانه نساجي ايران - را با ارسال اخبار و گزارشهاي خود ياري فرمائيد.

امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403
ورود به سیستم
ایمیل
رمز عبور
 
ثبت نام شرکت ها ثبت نام متخصصین
 
عضویت در خبرنامه
test
test2

بهره مندی از پژوهش دانشگاه‌ها برای رونق صنعت کشور

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۷
نایب رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران گفت: رونق صنعت کشور در گروی بهره مندی از تخصص، تحقیق و پژوهش دانشگاه ها است.

 علیمردان شیبانی اظهار کرد: صنعتگران باید به دانش آموختگان دانشگاهی اعتماد و با ایجاد فضای لازم بتوانند تخصص آنها را به تجربه تبدیل کنند.

 

به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از ایرنا، وی اظهار کرد: این تصور که صنعتگران به دانشگاه ها و دانش آموختگان توجه نمی کند، تفکر درستی نیست و به طور قطع تحقیق و پژوهش دانشگاه ها به ویژه در حوزه های صنعتی، در رونق اقتصادی این بخش تاثیر مستقیم دارد.

 

شیبانی بیان کرد: تخصص نیاز امروز در تولید و شکوفایی اقتصاد است بنابراین دانشگاه ها باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

 

نائب رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که امروزه مدیریت صنعت باید به دست نخبه های جوان سپرده شود و بی تردید اعتماد به نسل مستعد و متخصص جوان منجر به تداوم پیشرفت کشورمان در آینده می شود.

 

وی گفت: تنوع در مد و لباس منطبق با شرایط کشور، نیاز امروز جامعه است و انتظار می رود با تغییر گرایش ها، از رنگ های متنوع در لباس ها استفاده شود؛ چراکه تنوع رنگ در لباس نشاط اجتماعی به دنبال داشته و تاثیر بسزایی در روحیه مردم دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید مورد توجه جدی دولتمردان قرار بگیرد، گفت: واگذاری طرح های مختلف به بخش خصوصی بسیار قابل تقدیر است و به طور حتم کمک شایانی به تحقق اهداف مدنظر دولت می کند.

منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
متن نظر :
ارسال نظر
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال
گالری صدا
گالری ویدئو
ITM 2024
ITM2024
Hightex 2024
شرکت دنیز تک دیبا
شرکت بهینه پویان کیمیا
شرکت جهان اروم ایاز
فصلنامه علوم و فناوری نساجی و پوشاک